Często zadawane pytania (FAQ)

 

1.    Jak długo będę czekać na otrzymanie paczki?

Wysyłka zamówionych towarów następuje (w przypadku zamówień płatnych przelewem) po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sklepu - w dni robocze, w terminie 2 - 3  dni roboczych licząc od dnia roboczego następującego po dniu w którym środki zostały zaksięgowane. Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska Sp. z o.o. lub Schenker (wysyłki paletowe). Przewidywany czas dostawy na terenie kraju to 2 dni robocze od momentu wysłania. Wysyłka plakatów może wydłużyć się do 4-5 dni roboczych. W przypadku dużej liczby zamówień czas dostawy może się wydłużyć o kilka dni roboczych, o czym Klient zostanie powiadomiony drogą mailową.

Wysyłka dostarczana na indywidualne zamówienie Klienta może się wydłużyć.

 

2.    Zamówiłem kilka produktów, ile wyniesie koszt przesyłki?

Wysyłka w naszym sklepie jest darmowa, bez względu na ilość zamówionych produktów.

 

3.    Nie dostałem mojej paczki, czy macie informacje na jej temat?

Sklep Restilo posiada możliwość śledzenia paczek, informacje o zamówieniu dostępne są tutaj: LINK.

 

4.    Chcę zwrócić produkt, co mam zrobić?

W naszym sklepie dajemy możliwość odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 360 dni od daty odebrania towaru. W tym celu należy odpowiednio wypełnić i przesłać formularz „oświadczenie o odstąpieniu od umowy” stanowiący załącznik do Regulaminu LINK .

Zwrot poprzez paczkomat InPost:

Zapakuj paczkę w odpowiednie opakowanie (zachęcamy do idei less waste i zwrotu w opakowaniu, w którym zamówienie zostało dostarczone). 

Usuń etykietę, która wcześniej znajdowała się na opakowaniu.

Wejdź na aplikację InPost Mobile i kliknij ikonkę „zwróć” znajdującą się w dolnym menu lub wejdź na stronę szybkiezwroty.pl i postępuj zgodnie ze znajdującą się tam instrukcją.  

Max. wymiary przesyłki: 41 x 38 x 64 cm (wysokość x szerokość x długość) waga: do 25kg

Zwrot poprzez firmę DPD: (tymczasowo niedostępne)

Zwrotu możesz również dokonać za pomocą firmy kurierskiej DPD. Wystarczy, że wejdziesz na stronę https://www.return-my-parcel.com/DPD-PL/ i wpiszesz dane przesyłki. Następnie możesz zdecydować czy wolisz zwrot kurierem, czy umieszczenie paczki w punkcie DPD Pickup. Tutaj również nie ma potrzeby drukowania etykiety. Max. wymiary przesyłki: długość boku max.150 cm, suma wszystkich wymiarów nie może przekroczyć 300 cm. Waga do 31,5kg.

 

5.    Kto opłaca koszt przesyłki zwrotnej?

Koszt odesłania towaru (gdy koszt przesyłki wynosi max. 20zł) ponosi Sprzedający. W przypadku przesyłek gabarytowych (np. narożnik) koszt przesyłki zwrotnej opłaca Kupujący.

 

6.    Ile dni mam na zwrot zamówienia?

Mogą Państwo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 360 dni kalendarzowych od daty odebrania towaru. Należy pamiętać, że zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać oryginalne opakowanie. Meble po montażu nie podlegają zwrotowi.

 

7.    Przez jaki czas mogę zgłosić reklamację?

Zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić w ciągu roku od dnia dostrzeżenia wady. Termin na złożenie reklamacji nie może jednak zakończyć się przed upływem dwuletniego okresu odpowiedzialności Sprzedającego za towar. W przypadku Klientów, którzy nie są konsumentami zgłoszenie powinno nastąpić niezwłocznie po ujawnieniu wady.

 

8.    Jak długa gwarancja obejmuje produkt?

Wybrane towary objęte są gwarancją. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta.

 

9.    Odesłałem paczkę, kiedy mogę liczyć na zwrot?

Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni (od daty przyjęcia przesyłki na nasz magazyn) przelewem bankowym na rachunek bankowy Klienta wskazany Sprzedającemu w lub w inny sposób wskazany przez Klienta.

 

10.    Czy dostanę rachunek do mojego zamówienia? 

W trosce o ekologię, rachunki oraz faktury są wysyłane w formie elektronicznej. Cenimy drzewa i chcemy dbać o środowisko, więc ograniczamy dokumenty w wersji papierowej do minimum. Na wyraźną prośbę możemy jednak wysłać dokumenty w tradycyjnej formie.  

 

11.    Jakie formy płatności występują na stronie Sklepu? 

Obecnie nasz Sklep oferuje możliwość płatności kartą płatniczą, przelewem, blikiem lub za pomocą druczka pocztowego. Aktualnie nie ma możliwości płatności za pobraniem. 

 

12.    Czy Restilo posiada sklepy stacjonarne? Czy można zobaczyć produkty we Wrocławiu?

Niestety obecnie prowadzimy wyłącznie sprzedaż internetową. Nie ma możliwości aby zobaczyć produkty znajdujące się pod naszym adresem we Wrocławiu. Część artykułów tekstylnych naszych marek Amelia Home oraz DecoKing jest dostępnych stacjonarnie w sklepach naszych partnerów.  

 

13.    Chciałabym/Chciałbym anulować zamówienie, w jaki sposób mogę to zrobić?

W przypadku anulowania zamówienia prosimy o kontakt mailowy info@restilo.pl Pragniemy zaznaczyć, że zamówienie można anulować wyłącznie w przypadku, gdy jeszcze nie zostało skierowane do realizacji. 

 

14.    Czy jest możliwość wymiany towaru?

Ze względów logistycznych nie wymieniamy towarów. W takim przypadku proponujemy bezpłatny zwrot produktu, a następnie złożenie nowego zamówienia.

 

15.    Czy darmowa dostawa obejmuje wszystkie produkty?

Tak, darmowa dostawa obejmuje wszystkie produkty, również wielkogabarytowe. Pragniemy zaznaczyć, że dostawa obejmuje jedynie dostarczenie produktów pod dany adres. Dostawa nie obejmuje usługi wniesienia oraz nie ma możliwości jej dokupienia.

To Top