Zmieniamy się dla Was.
Od 4 lat jako sklep YourHomeStory wyposażamy Wasze domy i mieszkania. Przez ten czas skupialiśmy się na rozszerzaniu asortymentu i uczyliśmy się, czego oczekują od nas Klienci. Wiedzieliśmy, jacy jesteśmy jako marka i jakie są nasze wartości, ale szukaliśmy własnej drogi i… znaleźliśmy ją!
Celebracja codzienności w pięknych wnętrzach to podstawowa wartość, jaką kierujemy się w życiu i biznesie.
Jeśli wracasz do naszego sklepu, to nie przypadek, że trafiliśmy na siebie. Jesteśmy tu dla Osób, które chcą wnieść do wnętrza autentyczność i praktyczne rozwiązania oraz czerpać radość z codziennych chwil spędzonych w domu w otoczeniu rodziny i przyjaciół.
Duńczycy mają hygge - my mamy Restilo.
Nowa nazwa jest określeniem wszystkiego, z czym się identyfikujemy. Co oznacza Restilo? Restilo to nie tylko gra słów „rest” i „stilo”. To synonim odpoczynku w stylowych wnętrzach. Jednak nie „stylowych” w znaczeniu katalogowych wizualizacji, a po prostu zgodnych z Twoim stylem życia.
Jesteśmy zdania, że to nie meble czy dodatki tworzą klimatyczne wnętrze, ale ludzie, którzy w nim mieszkają. Restilo to stan dobrego samopoczucia w otaczającej Cię przestrzeni. Bez względu, na to, na jakim etapie życia jesteś.
Rebranding wniósł również zmiany na naszej platformie. Z myślą o Waszych potrzebach stworzyliśmy „wirtualną strefę inspiracji i relaksu”. W sekcji blogowej znajdziecie merytoryczne artykuły lifestylowe, porady i inspiracje wnętrzarskie. Sukcesywnie wdrażamy również szereg działań z zakresu UX, by zakupy w Restilo były jeszcze bardziej przyjemne i łatwiejsze niż dotychczas!